passlycka ♡

Äntligen flyger vi på riktigt! Älskade passråtta! 





Självklart ska ni få se även filmerna på detta. Men vi inleder med lite screenshots! Tölt och galopp fastnade även de på på film och några snaps ur den ser ut såhär..






Imorgon följer emmy som brukar fota alla fina bilder på oss med och filmar. Spännande va? Jag hoppas lilleman är lika laddad som jag!

Brukar ni bli filmad när ni rider?


Elin    •     •   http://eliinolssons.blogg.se

Blir så jäkla inspirerad av er två! Jag och min lille häst har ju framtiden framför oss, han är bara liten unghäst än.. Shit vad jag blir taggad på att träna! :D

Svar: Men tack snälla, kul att vi inspirerar! :D Ja kämpa på! Alltid kul att jobba med unghästar!
iskula.blogg.se

Andrea Müller    •     •   http://andreamuller.se

Alltså du har gjort Herkules så jävla fin. Ni var under min "töltresa" och är fortfarande, stora förebilder! Heja er :)

Svar: Men tack snälla snälla du!!! :D <3
iskula.blogg.se










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype